Online druženje s Mađarima

Desetero učenica osmih razreda – Lucija Paić, Paula Jug, Eva Rozijan, Iva Vrančić, Lucija Fresl, Ema Mia Martinček, Tara Vitas, Leda Debeljak, Josipa Matijaščić i Dolores Vrbančić te njihove učiteljice, Andreja Vlahović Gabriša i Nikolina Vidović, pripremaju se za odlazak na mobilnost u Mađarsku 9. ožujka. Osim organizacijskih priprema vezanih uz putovanje učenice će pripremiti prezentacije u kojima će predstaviti našu školu, obrazovni sustav i državu. Tijekom mobilnosti imat će prilike u direktnoj komunikaciji i interakciji s mađarskim kolegama upoznati mađarski obrazovni sustav i vidjeti kako se u njihovoj školi provode aktivnosti vezane uz ekološke teme, jačanje učeničkih digitalnih i jezičnih vještina.
 
Prvu priliku za upoznavanje imali smo tijekom videopoziva u siječnju, a danas smo u drugom videopozivu upoznali još učenika i njihovu učiteljicu engleskog jezika. Naše učenice imale su pitanja u vezi učeničkog poznavanja engleskog jezika i organizacije nastave u njihovoj školi. Mađarski učenici imaju nastavu samo u jutarnjoj smjeni te su se jako iznenadili kad su čuli da je nastava u našoj školi organizirana u dvije smjene. Pohvalili smo se s mogućnošću učenja četiri strana jezika u našoj školi – engleskim, njemačkim, slovenskim i španjolskim, a oni su nam rekli da uz engleski imaju priliku učiti njemački i talijanski.
Zanimala nas je i organizacija slobodnog vremena te što bismo sve trebali vidjeti u Budimpešti i dobili smo zanimljive preporuke – Paprika restoran s tradicionalnim mađarskim jelima, Vaci ulica za suvenire, House of Terror, House of Music i  Art muzeji te vožnja brodom po Dunavu bile su neke od preporuka te ćemo ih uvrstiti u naš plan razgledavanja Budimpešte.
 
Iako je Mađarska članica Europske unije službena valuta je još uvijek mađarska forinta, a ne euro i to je bitna stavka pripreme našeg putovanja. Učenička mobilnost i učenje ne ograničava se na viđeno i naučeno u školi nego obuhvaća i kulturalne, jezične, povijesne i geografske elemente i kombinira znanje i gradivo mnogih školskih predmeta u neposrednom radu na terenu. Učenici imaju priliku poboljšati i svoje organizacijske sposobnosti, raditi na komunikaciji, steći nova prijateljstva i poznanstva te ovu mobilnost vidimo kao veliku priliku za rad na unapređenju kvaliteta naše škole i osnaživanju mladih osoba na njihovom obrazovnom putu.
 
učiteljica Andreja Vlahović Gabriša

Comments are closed.